دکتر علی اکبر محمدزاده ریاست مرکز طی حکمی دکتر پیمان عباسیان را به عنوان رئیس نمایندگی مرکز در شمالغرب کشور منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز بین المللی توسعه علم فرهنگ و عقلانیت دکتر  علی اکبر محمدزاده ریاست مرکز طی حکمی دکتر پیمان عباسیان را به عنوان رئیس نمایندگی مرکز در شمالغرب کشور منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:

۱۳۸/ح/۱۴۰۱

۲۵/۰۵/۱۴۰۱

اندیشمند گرانمایه ، استاد گرامی جناب آقای  دکتر پیمان عباسیان

با سلام و احترام؛

پیرو درخواست جنابعالی مبنی  بر تاسیس دفتر نمایندگی مرکز  در شمال  غرب کشور،  موضوع در جلسه هیات مدیره مرکز  در مورخه ۲۴/۰۵/۱۴۰۱ مطرح شد و   با عنایت به شایستگی ها  و سوابق ارزشمند جنابعالی حدود اختیارات و وظایف جنابعالی به شرح زیر تصویب گردید:

«۱.نمایندگی در جذب  مقالات اساتید، دانشجویان ، پژوهشگران  جهت ارائه در همایش ها، کنفرانس، نشست های علمی و کرسی های نظریه پردازی  و نقد و مناظره مرکز

۲.نمایندگی در برگزاری همایش ها، کارگا ه ها و نشست های علمی پس از اخذ مجوز کتبی از  دفتر مرکزی تهران

۳.تبعیت و پیروی کامل از آیین نامه ها  و  دستور العمل های ابلاغی   مرکز

۴.اعلام گزارش عملکرد در پایان هر فصل به  مرکز  »

بدیهی است صدور گواهی  برای صاحبان آثار و ایده های علمی و برگزاری همایش ها، کارگا ه ها و نشست های علمی پس از تایید جنابعالی و اخذ مجوز کتبی  از  دفتر مرکزی و صرفا توسط دفتر مرکزی تهران صادر می‌گردد. امید است با تکیه بر دانش و تجربه و  رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و آیین نامه ها و دستور العمل های ابلاغی مرکز  در پیشبرد اهداف عالیه این مرکز سهیم باشید. لازم به ذکر است  این مرکز نسبت  به اموری که بدون اخذ مجوز کتبی از دفتر مرکزی تهران توسط  جنابعالی یا سایر افراد مرتبط صورت پذیرد  و یا مدارک و گواهی های که به تایید  دفتر مرکزی نرسیده باشد هیچگونه مسئولیتی ندارد و فاقد اعتبار می باشد. این حکم از تاریخ صدور به مدت یک سال اعتبار دارد.

توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه احدیت مسالت دارم.                                                                                                                                      دکتر علی اکبر محمدزاده

رئیس مرکز

 

سایر اخبار: